- Üyelik Tarihi
- 7 Mayıs 2019
- Mesajlar
- 605
- Beğeniler
- 312
Oluşturduğunuz bir reklamın incelenip incelenmediğini "Durum" sütunundan kontrol edebilirsiniz.
Bu makalede durumun nasıl kontrol edileceği ve her bir durumun anlamı açıklanmaktadır.
TalimatlarBu makalede durumun nasıl kontrol edileceği ve her bir durumun anlamı açıklanmaktadır.
Yeni Google Ads deneyimi artık çoğu kullanıcı için hesaplarını yönetmenin tek yolu. Halen önceki AdWords deneyimini kullanıyorsanız aşağıda bulunan Önceki seçeneğini belirleyin.
Bir reklamın durumunu kontrol etmek için:
- Google Ads hesabınızda oturum açın.
- Reklamlarınızın bir listesini görmek için sayfa menüsünden Reklamlar ve uzantıları'nı tıklayın.
- Bir reklamın durumunu kontrol etmek için "Durum" sütununa bakın. İmleci reklam durumunun üzerine getirdiğinizde, durumun ne anlama geldiği hakkında daha ayrıntılı bir açıklama görürsünüz.
- Google Ads hesabınızdaki Reklamlar sayfasına gidin.
- "Özellikler" bölümünde, "Politika ayrıntıları"nın yanındaki onay kutusunu tıklayarak seçin.
- Uygula'yı tıklayın.
Her bir durumun anlamı nedir?
Reklam onaylanmadan önce ve incelendikten sonra reklamın durumunu görebilirsiniz.
Reklamlar, incelemeden önce aşağıdaki durumlardan birine sahip olur:
İncelemeden sonra, aşağıdaki durumlardan birine sahip reklamlar yayınlanabilir:
- Uygun: Reklam hâlâ inceleniyordur. Ancak şunları aklınızda bulundurun:
Bu durumu, duyarlı reklamlar veya uygulama kampanyası reklamları gibi öğe tabanlı reklamlarda görmeniz, öğelerinizin bazı kombinasyonlarının onaylanmış ve yayınlanıyor olabileceği anlamına gelir. Bu durumu Video reklamlarda görmeniz, videonun incelendiği ve bazı bağlamlarda yayınlanmasına onay verildiği anlamına gelir. İnceleniyor: Reklam hâlâ inceleniyordur ve onaylanana kadar gösterilemez.
İncelemeden sonra, aşağıdaki durumlardan birine sahip uzantılar yayınlanabilir:
Onaylandı: Reklam, Google Ads politikalarına uygundur. Bu nedenle tüm kitlelere gösterilebilir. Onaylandı (sınırlı): Reklam yayınlanabilir ancak ticari marka kullanımı ve kumarla ilgili içerik gibi politika kısıtlamaları nedeniyle tüm koşullarda gösterilemez. Onaylandı (tüm yerler sınırlı): Reklam, politika kısıtlamaları ve hedefleme ayarları nedeniyle hedeflediğiniz yerlerde yayınlanamaz. Ancak reklam, hedeflediğiniz yerlerle ilgilenen kullanıcılara yayınlanabilir. Yayınlanıyor: Video reklamın YouTube'da gösterilmesi onaylanmıştır.
İncelemeden sonra, aşağıdaki durumlardan birine sahip reklamlar yayınlanamaz:
Onaylandı: Uzantı Google Ads politikalarına uygundur ve tüm kitlelere gösterilebilir. Onaylandı (sınırlı): Uzantı yayınlanabilir ancak ticari marka kullanımı ve kumarla ilgili içerik gibi politika kısıtlamaları nedeniyle tüm koşullarda gösterilemez.
Reklam onayının dışında, reklamlar Duraklatıldı, Sona erdi ve Beklemede gibi başka bir duruma sahip olabilir.
Onaylanmadı: Reklam, içeriği veya hedefi Google Ads politikasını ihlâl ettiği için yayınlanamaz.