- Üyelik Tarihi
- 7 Mayıs 2019
- Mesajlar
- 605
- Beğeniler
- 312
Pinterest çalışanlarının hazırlamış olduğu makaleyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu makale de neler yapılması gerekiyor, neler ilgi görüyor ve e-ticaret yapanlar için Pinterest nasıl ve neler öneriyor okumanız da fayda var arkadaşlar..
Şu anda modern perakendede benzeri görülmemiş bir değişiklik görüyoruz ve e-ticaret her zamankinden daha önemli hale geliyor. Tüketiciler harcamalarını çevrimiçi kanallara kaydırdıkça, markalar Pinners'a ilham vermeli ve daha çok “gerçek hayat” gibi hissettiren bir alışveriş deneyimi yaratmalı ve zorlu zamanlara normallik ve zevk duygusu getirmelidir.
İnsanlar alışveriş yapmak için Pinterest'i her zaman kullandı ve perakendecilerin en iyi ürünlerini doğru zamanda alışveriş yapmaya hazır insanlara yansıtmak bizim için bir öncelikti. Pinners, ilham almak için (ve mutlaka akılda belirli ürünlerle değil) Pinterest'e geldiğinden ve aynı zamanda markaların hoş geldiniz içeriğinden dolayı, ilgi alanlarımız tümüyle uyumludur.
Alışverişe ve perakendecilerin başarısına yatırım yapmaya devam ettikçe, her büyüklükteki perakendecinin keşfedilmesine yardımcı olmak ve ürünlerini Doğrulanmış Satıcı'nın lansmanı da dahil olmak üzere Pinner'ların alışveriş yapması en muhtemel yerlere dağıtmak için yeni özellikler sunuyoruz. Program, yeni dönüşüm raporlama fırsatları ve Kataloglar ve dinamik yeniden hedefleme güncellemeleri.
Pinner alışveriş tutkunlarıdır - özellikle ev, kişisel bakım ve çocuk aktiviteleri gibi alanlarda ilham verici fikirler arıyor
Alışveriş yapanlar, önemli bir alışveriş merkezi olarak Pinterest'e yöneliyor: ilham almak ve haber ve politikaya ferahlatıcı bir alternatif olarak yeni fikirleri keşfetmek için bir yer. Platformun sanal koridorlarında yürüyorlar, yeni gerçekliklerini yaratmalarına yardımcı olacak görsel fikirler arıyorlar. Son iki haftada, “ev organizasyonu” (+% 43), “evde spa günü” (+% 19), “makyaj eğitimi” gibi konularda aramalarda (önceki iki haftaya göre) artışlar gördük yeni başlayanlar ”(+% 180) ve“ çocuk dostu tarifler ”(+% 64).
YENİ! Doğrulanmış Satıcılar, Dönüşüm Analizleri ve Kataloglar güncellemelerine giriş
Başlangıç Olarak;
Mevcut ve yeni özelliklerin bir karışımıyla, perakendecilerin Pinterest'teki müşterilere ulaşmak için aşağıdaki yaklaşımları almasını öneririz:
Başka bir pinterest güncellemesi duyurularında görüşmek üzere, bol kazançlar dileriz
Şu anda modern perakendede benzeri görülmemiş bir değişiklik görüyoruz ve e-ticaret her zamankinden daha önemli hale geliyor. Tüketiciler harcamalarını çevrimiçi kanallara kaydırdıkça, markalar Pinners'a ilham vermeli ve daha çok “gerçek hayat” gibi hissettiren bir alışveriş deneyimi yaratmalı ve zorlu zamanlara normallik ve zevk duygusu getirmelidir.
İnsanlar alışveriş yapmak için Pinterest'i her zaman kullandı ve perakendecilerin en iyi ürünlerini doğru zamanda alışveriş yapmaya hazır insanlara yansıtmak bizim için bir öncelikti. Pinners, ilham almak için (ve mutlaka akılda belirli ürünlerle değil) Pinterest'e geldiğinden ve aynı zamanda markaların hoş geldiniz içeriğinden dolayı, ilgi alanlarımız tümüyle uyumludur.
Alışverişe ve perakendecilerin başarısına yatırım yapmaya devam ettikçe, her büyüklükteki perakendecinin keşfedilmesine yardımcı olmak ve ürünlerini Doğrulanmış Satıcı'nın lansmanı da dahil olmak üzere Pinner'ların alışveriş yapması en muhtemel yerlere dağıtmak için yeni özellikler sunuyoruz. Program, yeni dönüşüm raporlama fırsatları ve Kataloglar ve dinamik yeniden hedefleme güncellemeleri.
Pinner alışveriş tutkunlarıdır - özellikle ev, kişisel bakım ve çocuk aktiviteleri gibi alanlarda ilham verici fikirler arıyor
Alışveriş yapanlar, önemli bir alışveriş merkezi olarak Pinterest'e yöneliyor: ilham almak ve haber ve politikaya ferahlatıcı bir alternatif olarak yeni fikirleri keşfetmek için bir yer. Platformun sanal koridorlarında yürüyorlar, yeni gerçekliklerini yaratmalarına yardımcı olacak görsel fikirler arıyorlar. Son iki haftada, “ev organizasyonu” (+% 43), “evde spa günü” (+% 19), “makyaj eğitimi” gibi konularda aramalarda (önceki iki haftaya göre) artışlar gördük yeni başlayanlar ”(+% 180) ve“ çocuk dostu tarifler ”(+% 64).
YENİ! Doğrulanmış Satıcılar, Dönüşüm Analizleri ve Kataloglar güncellemelerine giriş
- Doğrulanmış Mağaza Programı: Quay Australia , Ruggable , Filson , Coyuchi ve Lotuff Leather gibi perakendecilerle , manuel inceleme yoluyla yüksek kaliteli müşteri hizmeti deneyimleri için niteliklerimizi karşılayan Doğrulanmış Mağaza Programını başlattık . Doğrulanmış Satıcılar, profillerinde özel bir mavi onay işareti görüntüler ve yüksek niyetli alışveriş deneyimleri ve dönüşüm raporlaması gibi metrikler arasında artan dağıtım için uygun hale gelir. Programa kaydolmakla ilgilenen perakendeciler pinterest.com/verified adresinden daha fazla bilgi edinebilir.
- Dönüşüm Trendleri: Pinterest'in site ziyaretleri, ödünç verme işlemleri ve çoklu ilişkilendirme pencereleri üzerindeki satışları üzerindeki etkisini ölçebilmeniz için organik ve ücretli dönüşüm öngörülerine erken erişim kazanın.
- Katalog güncellemeleri: Yem alımından Ürün Pimi oluşturmaya kadar geçen süreyi azaltan Kataloglarda önemli güncellemeler yaptık, ayrıca yeni metrikler, gerçek zamanlı feed alımına yakın, kullanıcı deneyimi geliştirmeleri ve feed alım planlaması ekliyoruz.
- Dinamik yeniden hedefleme: Global pazarlardaki reklamverenler, daha önce çevrimiçi markalarıyla ilgilenen veya aradıkları ve Pinterest'te kaydettikleri tam veya benzer ürünleri yeniden hedefleyerek sepetlerinde satın alınmamış ürünlere sahip Pinner'lara ulaşabilir. Reklamverenlere daha fazla kontrol sağlamak için daha fazla optimizasyon kolu ekliyoruz.
Başlangıç Olarak;
Mevcut ve yeni özelliklerin bir karışımıyla, perakendecilerin Pinterest'teki müşterilere ulaşmak için aşağıdaki yaklaşımları almasını öneririz:
- Doğrulanmış Satıcı Programımız aracılığıyla artan dağıtım ve yeni ölçüm ve analiz araçlarına erişim için uygun olun .
- Fiyat, stok durumu ve ürün açıklamalarını görüntüleyen ve doğrudan e-ticaret sayfanıza bağlantı veren Ürün Pimleri oluşturmak için tüm ürünlerinizi Kataloglara yükleyin.
- Daha fazla Pinner'a ulaşmak ve ürün gruplarınızı Kataloglar içinde oluşturduktan sonra performansı optimize etmek için ürünlerinizi tanıtmak için Alışveriş Reklamlarını kullanın .
- Sitenizi daha önce ziyaret etmiş, ancak satın almayan Pinners'a erişmek için dinamik yeniden hedeflemeden yararlanın, çünkü bunlar ev feed'inde gezinmeye devam eder.
Başka bir pinterest güncellemesi duyurularında görüşmek üzere, bol kazançlar dileriz