- Üyelik Tarihi
- 7 Mayıs 2019
- Mesajlar
- 605
- Beğeniler
- 312

Dünya çapında 320 milyondan fazla insan Pinterest'i ilham almak için kullanıyor pişirecekleri yemekleri bulmaktan, ne giyeceklerini ya da evlerini nasıl şekillendireceklerini bulmaya kadar. Platformda bugüne kadar 4 milyardan fazla yönetim kuruluna 200 milyardan fazla fikir kaydedilmiş ve bu da yeni ortaya çıkan eğilimler ve tüketici davranışı ve gelişen zevklere yönelik erken sinyaller hakkında bilgi sağlamaktadır.
Bugün, son 12 ay içinde ABD'nin en iyi arama terimlerinin görünümünü verecek yeni bir araç olan Pinterest Trends'i (şu anda beta sürümünde) kullanıma ve içeriğin Pinterest'te nasıl performans gösterdiğini daha iyi anlamanız için en iyi arama terimlerinin ne zaman zirveye ulaştığına bir göz atıyoruz.
Pinterest Trends, markaların platformdaki planlama davranışları hakkında daha derin bilgiler edinmelerine ve çeşitli planlama aşamalarında kampanyalara bütçe ayırmalarına olanak sağlayacaktır. Ayrıca, ortaya çıkan eğilimler hakkındaki varsayımları doğrular, arama sorgularını otomatik tamamlama önerileri yardımıyla hassaslaştıracak ve reklamverenlerin medya kampanyalarını planlarken içerecek veya kaçınacak anahtar kelimelerin listesini bulmasına yardımcı olur.
İnsanlar fikirleri kaydetmek ve gelecek için plan yapmak için Pinterest'e geldikleri için, yıllar boyunca algoritmamıza güç veren benzersiz ve ortaya çıkan zevkleri, tercihleri ve ilgi alanlarını anlayabiliriz ve artık markaların daha fazla bilgi edinebileceği bir durumdur.
Global medya şirketi Tastemade, bilinçli programlama kararları almak için video analitiği ve hedef kitle istatistikleri ni kullanır. Örneğin, yaz boyunca, karpuz içeriğinin platformlar arasında daha iyi performans gösterdiğini gördüler, bu yüzden iki katına çıktılar ve özel bir Kurul oluşturdular, bu da viral karpuz odaklı Pin kampanyasına yol açtı.
Tatil yiyecek ve içecek trendlerini daha iyi anlamak için Pinterest istatistiklerine giren Albertsons gibi markalar, balkabağı alkollü içecekleri (%+154), Friendsgiving gibi özel etiketli markaları için mağaza içi satışları artırmayı amaçlayan bir kampanya geliştirdiler. parti fikirleri (+475%), tatil otlatma masaları (+500%) ve Noel tatlıları (+229%).
"Albertsons alışveriş yeni ve heyecan verici trendler söz konusu olduğunda eğrinin önünde kalmak istiyorum. Pinterest'in, alışverişçilere sezon için planladıkları Tatil klasiklerini yeni bir görünümle ilham vermek için mükemmel bir platform olduğuna inanıyoruz. Pinterest Trends'i çevrimiçi ve mağaza içinde kullanmak, Kendi Markalarının gerçekten yenilikçi bir şekilde aklın başında olmasını sağlar."
Bugün ayrıca, önümüzdeki yıl deneyecek en önemli gelişmekte olan trendleri ortaya koyan yıllık raporumuz Pinterest 100'u da duyurduk. Bu kapsamlı rapor aynı zamanda işletmelere, dünyanın dört bir yanındaki insanların önümüzdeki yıl ne isteyeceğini gösteren araştırmalara gizlice bir bakış sunuyor.
Trend olabilecek fikir ve konuları test etmek veya onaylamak için, yeni Pinterest Trendlerini deneyerek Pinterest'teki arama davranışlarını görebilir ve marka ve kampanya kararlarına uygulayabilir veya Pinterest'teki en son haberleri edebilirsiniz. Pinterest Trends önümüzdeki haftalarda ABD'de masaüstünde satışa sunulacak.