- Üyelik Tarihi
- 7 Mayıs 2019
- Mesajlar
- 605
- Beğeniler
- 312
Aşağıdaki adsense'nin sizlerle paylaşmış olduğu neler yapmanız gereken odaklanmanızı istediği reklam potansiyellerini açıkca belirtmiştir. Dikkate almanızda çook fayda var arkadaşlar..
En iyi performans gösteren reklamlarınıza odaklanın
Gelirinizi koruma ve artırma ile sitenizin kullanıcı deneyimini geliştirme arasında denge kurmanın zor olduğunu anlıyoruz. Reklam dengesi kontrolleri, kullanıcılara gösterdiğimiz reklamların, özellikle size en az gelir getirenlerin sayısını azaltmanıza ve kazançlarınızı nasıl etkilediğini görmenize yardımcı olur.
Genel olarak, gelirinizin büyük bölümü reklam gösterimlerinin nispeten küçük bir kısmından gelir. Yalnızca size en fazla para kazandıran reklamları göstererek, kazancınızda minimum düşüşle sitenizi ziyaret edenlerin genel deneyimini iyileştirebilirsiniz.
Örnek
Potansiyel reklamların varsayılan %100'ü yerine sadece %70'inin sitenizde gösterilmesini istediğinizi varsayalım. "Reklam dengesi" sayfasında, kaydırma çubuğunu kullanarak %70 reklam doluluk oranını ayarlayın. Reklam doluluk oranı, sitenizdeki uygun reklam alanlarını reklamlarla ne sıklıkta doldurduğumuzu gösterir. %70 reklam doluluk oranı, zamanın en çok %70'inde reklam birimlerinizi en yüksek kazanç sağlayan reklamlarla dolduracağımız anlamına gelir. Şimdi, gelir üzerindeki etkisini görmek için "Tahmini kazançlar" alanını kontrol edebilirsiniz (geçmiş kazanç verilerinize göre).
Reklam doluluk oranını değiştirmenin gelirinizi nasıl etkilediğini tahmin edebilmek için sitenizin trafiğini analiz ederiz. Sitenizin trafiği düşükse gelirinizdeki değişimlerle ilgili öngörülerimiz uzun dönemdeki gelir performansınızı doğru yansıtmayabilir.
Sitenizin normalde haftada yaklaşık 100 reklam isteği aldığını fakat bu isteklerden sadece bir tanesinin yüksek değerli bir reklamla sonuçlandığını varsayalım. Gelirinizin büyük bir kısmı bu tek reklamdan geldiği için gelir öngörülerimiz bu yönde bir eğilim gösterebilir. Zaman içinde site trafiğiniz arttıkça bu yüksek değerli reklamlar verilerinizi daha az çarpıtacak ve gelir öngörülerimiz daha doğru olacaktır.
En iyi performans gösteren reklamlarınıza odaklanın
Gelirinizi koruma ve artırma ile sitenizin kullanıcı deneyimini geliştirme arasında denge kurmanın zor olduğunu anlıyoruz. Reklam dengesi kontrolleri, kullanıcılara gösterdiğimiz reklamların, özellikle size en az gelir getirenlerin sayısını azaltmanıza ve kazançlarınızı nasıl etkilediğini görmenize yardımcı olur.
Genel olarak, gelirinizin büyük bölümü reklam gösterimlerinin nispeten küçük bir kısmından gelir. Yalnızca size en fazla para kazandıran reklamları göstererek, kazancınızda minimum düşüşle sitenizi ziyaret edenlerin genel deneyimini iyileştirebilirsiniz.
Örnek
Potansiyel reklamların varsayılan %100'ü yerine sadece %70'inin sitenizde gösterilmesini istediğinizi varsayalım. "Reklam dengesi" sayfasında, kaydırma çubuğunu kullanarak %70 reklam doluluk oranını ayarlayın. Reklam doluluk oranı, sitenizdeki uygun reklam alanlarını reklamlarla ne sıklıkta doldurduğumuzu gösterir. %70 reklam doluluk oranı, zamanın en çok %70'inde reklam birimlerinizi en yüksek kazanç sağlayan reklamlarla dolduracağımız anlamına gelir. Şimdi, gelir üzerindeki etkisini görmek için "Tahmini kazançlar" alanını kontrol edebilirsiniz (geçmiş kazanç verilerinize göre).
Reklam doluluk oranını değiştirmenin gelirinizi nasıl etkilediğini tahmin edebilmek için sitenizin trafiğini analiz ederiz. Sitenizin trafiği düşükse gelirinizdeki değişimlerle ilgili öngörülerimiz uzun dönemdeki gelir performansınızı doğru yansıtmayabilir.
Sitenizin normalde haftada yaklaşık 100 reklam isteği aldığını fakat bu isteklerden sadece bir tanesinin yüksek değerli bir reklamla sonuçlandığını varsayalım. Gelirinizin büyük bir kısmı bu tek reklamdan geldiği için gelir öngörülerimiz bu yönde bir eğilim gösterebilir. Zaman içinde site trafiğiniz arttıkça bu yüksek değerli reklamlar verilerinizi daha az çarpıtacak ve gelir öngörülerimiz daha doğru olacaktır.