- Üyelik Tarihi
- 7 Mayıs 2019
- Mesajlar
- 605
- Beğeniler
- 312
İnstagram 2012 yılından bu yana hayatımız da yer alıyor ve birçok anımızı çekmemizi ve kaydetmemize sebeb oldu.
Kurucuları Kevin Systrom ve Mike Krieger tarafından kurulan Instagram Nisan 2012 yılında sosyal medya devi Facebook tarafından 1 milyar dolara satın alındı ve o günden bu yana Mark Zuckerberg tarafından bir hayli yol kat etmiştir. Yeniliğe dair adımlar atarak devam eden Instagram şimdide IGTV Para Kazanma, Instagram Canlı Yayın Kazanç üzerinde çalışmalar başlatmıştır.
Instagram, IGTV için bir sonraki para kazanma aşamasını duyururken , IG Live için görüntüleyenlerin en sevdikleri yayıncılara para bağışlamalarını sağlayacak yeni dijital 'rozetler' de ekledi.
İlk olarak, IGTV'de Instagram, son birkaç ay içinde IGTV'ye para kazanma fırsatları sunmak için çalışıyor ve IGTV reklamlarının ilk aşaması önümüzdeki aylarda karşımıza çıkacağı görülüyor..

Instagram daha sonra bazı içerik oluşturucu özelliğini Mart ayında IGTV içeriğindeki reklamların ilk testlerine katılmaya davet etti ve şimdi IGTV içeriğinde daha geniş bir reklamın yayınlandığı duyuruldu.
Instagram tarafından yapılan açıklamada;
"Gelecek haftadan itibaren, uzun biçimli video hedefimiz IGTV'de reklamlar sunuyoruz. IGTV reklamları başlangıçta insanlar feed'lerindeki önizlemelerden IGTV videolarını izlemek için tıkladıklarında görünecektir. Video reklamlar mobil ve 15 saniyeye kadar oluşturulacak Nihai sonucun insanlar, içerik oluşturucular ve reklamverenler için iyi çalıştığından emin olmak için IGTV reklamlarında yıl boyunca (reklamı atlama yeteneği gibi) çeşitli deneyimleri test edeceğiz. "
Instagram, IGTV reklamlarından elde edilen geliri, daha fazla IGTV içeriği oluşturmaları ve kalitesi yüksek içerik paylaşımı yapanlarla paylaşacak. İlk testte, içerik oluşturucular IGTV içeriğindeki tüm reklamların %55'ini aldılar. Bu YouTube'un sunduğu oranla aynıdır. Bu, Instagram'ı en iyi içerik oluşturucular için daha rekabetçi bir alan haline getirmeye yardımcı olabilir hatta Instagram için daha çok içerikle birlikte içerik oluşturucular için güzel bir kazanç haline gelecektir.
Bu Instagram'ın IGTV çıkardığı önemli bir özellik. Instagram'ın daha uzun biçimli video seçeneği için para kazanma araçlarının eksikliği, şimdiye kadarki başarısı için önemli bir engel oldu, ancak en iyi içerik oluşturucuların daha düzenli olarak daha fazla içerik yayınlamak için daha fazla nedeni varsa, bu da daha geniş bir kitleyi getirecektir.
Daha önce IGTV'yi kullanmak istemeyenler veya geç kalanlar artık IGTV Para kazanma özelliğinin gelmesiyle birlikte tekrar gözden geçirebilirsiniz.. IGTV reklamlarının ne kadar hızlı yayınlandığına ve içerik oluşturmanın gördüğü faydaya bağlı olarak, çok daha alakalı bir platform haline gelebilir.
IGTV'den para kazanmanın yanı sıra Instagram, canlı akış izleyicilerinin favori yayıncılarına bağış yapmaları için yeni bir özellik ekleyerek platformda canlı akış artışından da yararlanmak istiyor.

Burada görebileceğiniz gibi, Instagram Canlı videolarındaki bazı yorumlar artık yanlarında kalp rozetleriyle görünecek. Bu rozetler Instagram'dan satın alınabilir ve bir akış sırasında izleyiciler tarafından satın alınabilir ve bağış yap özelliğini kullanabilirsiniz.
Instagram tarafından yapılan açıkmalamada :
"Rozetler, canlı yayın boyunca bir kişinin adının yanında görünecektir. Live'da yani canlı yayında iken rozetleri satın alan hayranlar, yorumlarda öne çıkacak ve canlı yayın esnasında rozetli listesin de görünecekler ve özel bir kalbe erişim dahil ek özelliklerin kilidini açacaktır."
Bu işlem, Facebook'un oyun yayıncılarına yönelik Yıldız flama ödemelerine veya YouTube'un Süper Sohbet seçeneğine benzer . Instagram'da, kullanıcılar bir kalp için 0,99$ 'dan, 4,99$ 'a kadar farklı kalp rozetleri satın alabilecekler. Instagram tarafından belirtildiği gibi, yayıncılar daha sonra yayıncıdaki izleyici adlarının yanındaki rozetleri görebilecek, böylece IGTV Canlı yayın esnasında en ön saflarda yer alabilecekler.
Instagram Şubat-Mart ayları arasında canlı akış görüntülemesinde %70'lik bir artış gördüğünü ve insanların COVID-19 kilitlenmeleri sırasında içerik oluşturmanın ve instagram kullanmanın daha fazla olduğunu söylüyor. Artış göz önüne alındığında, Instagram'ın yayın yapmaya devam etmek için yayıncıları daha fazla teşvik etmesi mantıklı ve rozetler bu içerik akışının akışını sürdürmek için ekstra bir teşvik ekleyecek.
IGTV'de Canlı yayın izleyicileri yalnızca bir rozet satın alabilecek. Instagram canlı yayın sırasında rozet almak için bir kesinti yapmaz, yanlız ilerleyen dönemler de %kaç olarak kullanıcıdan kesinti yapar ileriki dönemler de açıklanacak.
Bunlar hem IGTV hem de Instagram Live'ı büyük isim yayıncıları ve web ünlüleri için daha alakalı konular haline getirecek önemli güncellemelerdir. Bu özellikle şu an için geçerli, çünkü bu faktörlerin çoğu, markalar tanıtım harcamalarından geri çekilirken sponsorluk fırsatlarını kaybetti, aynı zamanda etkinlik görünüm ücretleri, seyahat sponsorlukları vb.
Şu anda yeni seçeneklerle tanışmak Instagram üzerinden çok daha fazla içeriğin aktığını görebilir. İnsanlar izlemek için daha yeni ve daha fazla içerik arıyor, Video sahipleri gelir için yeni yollara ihtiyaç duyuyor. Şu anda Instagram için her ikisinden de yararlanmak mükemmel bir zaman olabilir.
Instagram, IGTV reklamlarını "ABD'deki küçük bir içerik oluşturucu ve reklamveren grubuyla test etmeye başlayacak ve deneyimi geliştirdikçe zaman içinde yavaşça genişleyecek", Canlı Yayın Rozetleri ise gelecek ay küçük bir videoyla işletme hesabıyla test yapmaya başlayacak. Rozetlere erken erişim için düşünülmek istiyorsanız, bu formu doldurabilirsiniz.
Instagram IGTV, IGTV para kazanma, IGTV kazanç nasıl sağlanır, IGTV nasıl para kazanılır, Instagram canlı yayın para kazanma, Instagram canlı yayın, Instagram Para Kazanma, Instagram canlı yayından para kazanma, Instagram IGTV rozeti nasıl alınır, IGTV Canlı yayın rozeti, IGTV canlı yayın para kazanma gibi başlıkların devamı bir sonraki makalemizde....
Kurucuları Kevin Systrom ve Mike Krieger tarafından kurulan Instagram Nisan 2012 yılında sosyal medya devi Facebook tarafından 1 milyar dolara satın alındı ve o günden bu yana Mark Zuckerberg tarafından bir hayli yol kat etmiştir. Yeniliğe dair adımlar atarak devam eden Instagram şimdide IGTV Para Kazanma, Instagram Canlı Yayın Kazanç üzerinde çalışmalar başlatmıştır.
Instagram, IGTV için bir sonraki para kazanma aşamasını duyururken , IG Live için görüntüleyenlerin en sevdikleri yayıncılara para bağışlamalarını sağlayacak yeni dijital 'rozetler' de ekledi.
İlk olarak, IGTV'de Instagram, son birkaç ay içinde IGTV'ye para kazanma fırsatları sunmak için çalışıyor ve IGTV reklamlarının ilk aşaması önümüzdeki aylarda karşımıza çıkacağı görülüyor..

Instagram daha sonra bazı içerik oluşturucu özelliğini Mart ayında IGTV içeriğindeki reklamların ilk testlerine katılmaya davet etti ve şimdi IGTV içeriğinde daha geniş bir reklamın yayınlandığı duyuruldu.
Instagram tarafından yapılan açıklamada;
"Gelecek haftadan itibaren, uzun biçimli video hedefimiz IGTV'de reklamlar sunuyoruz. IGTV reklamları başlangıçta insanlar feed'lerindeki önizlemelerden IGTV videolarını izlemek için tıkladıklarında görünecektir. Video reklamlar mobil ve 15 saniyeye kadar oluşturulacak Nihai sonucun insanlar, içerik oluşturucular ve reklamverenler için iyi çalıştığından emin olmak için IGTV reklamlarında yıl boyunca (reklamı atlama yeteneği gibi) çeşitli deneyimleri test edeceğiz. "
Instagram, IGTV reklamlarından elde edilen geliri, daha fazla IGTV içeriği oluşturmaları ve kalitesi yüksek içerik paylaşımı yapanlarla paylaşacak. İlk testte, içerik oluşturucular IGTV içeriğindeki tüm reklamların %55'ini aldılar. Bu YouTube'un sunduğu oranla aynıdır. Bu, Instagram'ı en iyi içerik oluşturucular için daha rekabetçi bir alan haline getirmeye yardımcı olabilir hatta Instagram için daha çok içerikle birlikte içerik oluşturucular için güzel bir kazanç haline gelecektir.
Bu Instagram'ın IGTV çıkardığı önemli bir özellik. Instagram'ın daha uzun biçimli video seçeneği için para kazanma araçlarının eksikliği, şimdiye kadarki başarısı için önemli bir engel oldu, ancak en iyi içerik oluşturucuların daha düzenli olarak daha fazla içerik yayınlamak için daha fazla nedeni varsa, bu da daha geniş bir kitleyi getirecektir.
Daha önce IGTV'yi kullanmak istemeyenler veya geç kalanlar artık IGTV Para kazanma özelliğinin gelmesiyle birlikte tekrar gözden geçirebilirsiniz.. IGTV reklamlarının ne kadar hızlı yayınlandığına ve içerik oluşturmanın gördüğü faydaya bağlı olarak, çok daha alakalı bir platform haline gelebilir.
IGTV'den para kazanmanın yanı sıra Instagram, canlı akış izleyicilerinin favori yayıncılarına bağış yapmaları için yeni bir özellik ekleyerek platformda canlı akış artışından da yararlanmak istiyor.

Burada görebileceğiniz gibi, Instagram Canlı videolarındaki bazı yorumlar artık yanlarında kalp rozetleriyle görünecek. Bu rozetler Instagram'dan satın alınabilir ve bir akış sırasında izleyiciler tarafından satın alınabilir ve bağış yap özelliğini kullanabilirsiniz.
Instagram tarafından yapılan açıkmalamada :
"Rozetler, canlı yayın boyunca bir kişinin adının yanında görünecektir. Live'da yani canlı yayında iken rozetleri satın alan hayranlar, yorumlarda öne çıkacak ve canlı yayın esnasında rozetli listesin de görünecekler ve özel bir kalbe erişim dahil ek özelliklerin kilidini açacaktır."
Bu işlem, Facebook'un oyun yayıncılarına yönelik Yıldız flama ödemelerine veya YouTube'un Süper Sohbet seçeneğine benzer . Instagram'da, kullanıcılar bir kalp için 0,99$ 'dan, 4,99$ 'a kadar farklı kalp rozetleri satın alabilecekler. Instagram tarafından belirtildiği gibi, yayıncılar daha sonra yayıncıdaki izleyici adlarının yanındaki rozetleri görebilecek, böylece IGTV Canlı yayın esnasında en ön saflarda yer alabilecekler.
Instagram Şubat-Mart ayları arasında canlı akış görüntülemesinde %70'lik bir artış gördüğünü ve insanların COVID-19 kilitlenmeleri sırasında içerik oluşturmanın ve instagram kullanmanın daha fazla olduğunu söylüyor. Artış göz önüne alındığında, Instagram'ın yayın yapmaya devam etmek için yayıncıları daha fazla teşvik etmesi mantıklı ve rozetler bu içerik akışının akışını sürdürmek için ekstra bir teşvik ekleyecek.
IGTV'de Canlı yayın izleyicileri yalnızca bir rozet satın alabilecek. Instagram canlı yayın sırasında rozet almak için bir kesinti yapmaz, yanlız ilerleyen dönemler de %kaç olarak kullanıcıdan kesinti yapar ileriki dönemler de açıklanacak.
Bunlar hem IGTV hem de Instagram Live'ı büyük isim yayıncıları ve web ünlüleri için daha alakalı konular haline getirecek önemli güncellemelerdir. Bu özellikle şu an için geçerli, çünkü bu faktörlerin çoğu, markalar tanıtım harcamalarından geri çekilirken sponsorluk fırsatlarını kaybetti, aynı zamanda etkinlik görünüm ücretleri, seyahat sponsorlukları vb.
Şu anda yeni seçeneklerle tanışmak Instagram üzerinden çok daha fazla içeriğin aktığını görebilir. İnsanlar izlemek için daha yeni ve daha fazla içerik arıyor, Video sahipleri gelir için yeni yollara ihtiyaç duyuyor. Şu anda Instagram için her ikisinden de yararlanmak mükemmel bir zaman olabilir.
Instagram, IGTV reklamlarını "ABD'deki küçük bir içerik oluşturucu ve reklamveren grubuyla test etmeye başlayacak ve deneyimi geliştirdikçe zaman içinde yavaşça genişleyecek", Canlı Yayın Rozetleri ise gelecek ay küçük bir videoyla işletme hesabıyla test yapmaya başlayacak. Rozetlere erken erişim için düşünülmek istiyorsanız, bu formu doldurabilirsiniz.
Instagram IGTV, IGTV para kazanma, IGTV kazanç nasıl sağlanır, IGTV nasıl para kazanılır, Instagram canlı yayın para kazanma, Instagram canlı yayın, Instagram Para Kazanma, Instagram canlı yayından para kazanma, Instagram IGTV rozeti nasıl alınır, IGTV Canlı yayın rozeti, IGTV canlı yayın para kazanma gibi başlıkların devamı bir sonraki makalemizde....